ដើម្បីលើកកម្ពស់ទីផ្សារកសិផលក្នុងស្រុកនៅកម្ពុជា វិធានការមួយចំនួនអាចត្រូវបានធ្វើឡើង៖
1/ កែលម្អហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ៖ ការវិនិយោគលើហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធកាន់តែប្រសើរ ដូចជាផ្លូវថ្នល់ ប្រព័ន្ធធារាសាស្រ្ត និងកន្លែងស្តុកទុក អាចជួយកសិករដឹកជញ្ជូនផលិតផលរបស់ពួកគេកាន់តែមានប្រសិទ្ធភាព និងកាត់បន្ថយការខាតបង់ក្រោយការប្រមូលផល។
2/ ផ្តល់លទ្ធភាពទទួលបានហិរញ្ញវត្ថុ៖ ការផ្តល់សេវាឥណទាន និងហិរញ្ញវត្ថុដល់កសិករអាចជួយពួកគេក្នុងការវិនិយោគលើឧបករណ៍ គ្រាប់ពូជ និងបច្ចេកវិទ្យាកាន់តែប្រសើរ ដែលនាំឱ្យទិន្នផលកាន់តែខ្ពស់ និងផលិតផលមានគុណភាពល្អ។
3/ ពង្រឹងការបណ្តុះបណ្តាល និងការអប់រំកសិករ៖ ការផ្តល់ការបណ្តុះបណ្តាលលើបច្ចេកទេសកសិកម្មទំនើប ការអនុវត្តប្រកបដោយនិរន្តរភាព និងនិន្នាការទីផ្សារ អាចជួយកសិករលើកកម្ពស់ផលិតភាព និងគុណភាពនៃផលិតផលរបស់ពួកគេ។
4/ គាំទ្រការស្រាវជ្រាវ និងអភិវឌ្ឍន៍៖ ការវិនិយោគលើការស្រាវជ្រាវ និងអភិវឌ្ឍន៍កសិកម្មអាចនាំទៅរកការអភិវឌ្ឍន៍ពូជដំណាំថ្មីៗ ដែលសមស្របនឹងលក្ខខណ្ឌក្នុងស្រុក និងមានតម្រូវការទីផ្សារខ្ពស់ជាង។
5/ ពង្រឹងទំនាក់ទំនងទីផ្សារ៖ ការសម្របសម្រួលទំនាក់ទំនងរវាងកសិករ និងអ្នកទិញ ដូចជាផ្សារទំនើប ភោជនីយដ្ឋាន និងទីផ្សារនាំចេញ អាចជួយកសិករចូលទៅកាន់ទីផ្សារធំជាង និងទទួលបានតម្លៃកាន់តែប្រសើរសម្រាប់ផលិតផលរបស់ពួកគេ។
6/ លើកកម្ពស់ការអនុវត្តកសិកម្មសរីរាង្គ និងនិរន្តរភាព៖ ការបង្កើនការយល់ដឹងរបស់អ្នកប្រើប្រាស់អំពីអត្ថប្រយោជន៍នៃកសិកម្មសរីរាង្គ និងនិរន្តរភាពអាចបង្កើតទីផ្សារពិសេសសម្រាប់កសិករកម្ពុជា និងជួយពួកគេទទួលបានតម្លៃពិសេសសម្រាប់ផលិតផលរបស់ពួកគេ។
7/ បង្កើតស្តង់ដារគុណភាព និងវិញ្ញាបនប័ត្រ៖ ការអនុវត្តស្តង់ដារគុណភាព និងវិញ្ញាបនប័ត្រ អាចជួយឱ្យផលិតផលកសិកម្មកម្ពុជាបំពេញតម្រូវការទីផ្សារអន្តរជាតិ និងលើកកម្ពស់ការប្រកួតប្រជែងរបស់ពួកគេនៅក្នុងទីផ្សារពិភពលោក។
តាមរយៈការអនុវត្តវិធានការទាំងនេះ កម្ពុជាអាចលើកកម្ពស់ទីផ្សារកសិផលក្នុងស្រុក លើកកម្ពស់ជីវភាពរបស់កសិករ និងរួមចំណែកដល់ការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ចទាំងមូលរបស់ប្រទេស៕
នាំមកជូនដោយ៖ Sesan សេសាន
📍Join Telegram Channel:🔗
No comments:
Post a Comment