Tuesday, 5 March 2024

វិធីស្វែងរកទីផ្សារអោយកសិផល🌱🌾🐄🐓


ការស្វែងរកទីផ្សារសម្រាប់ផលិតផលកសិកម្មពាក់ព័ន្ធនឹងវិធីសាស្រ្តយុទ្ធសាស្ត្រ។ នេះគឺជាជំហានមួយចំនួនដើម្បីជួយអ្នកក្នុងការកំណត់អត្តសញ្ញាណ និងឈានដល់ទីផ្សារសក្តានុពលសម្រាប់ផលិតផលកសិកម្មរបស់អ្នក៖


1/ កំណត់អតិថិជនគោលដៅរបស់អ្នក៖ ស្វែងយល់ថាតើអតិថិជនសក្តានុពលរបស់អ្នកជានរណា។ តើអ្នកកំណត់គោលដៅអ្នកលក់ដុំ អ្នកលក់រាយ ភោជនីយដ្ឋាន ឬដោយផ្ទាល់ទៅកាន់អ្នកប្រើប្រាស់? ការដឹងពីអតិថិជនគោលដៅរបស់អ្នក នឹងជួយអ្នកក្នុងការកែសម្រួលកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងទីផ្សាររបស់អ្នក។


2/ តម្រូវការទីផ្សារស្រាវជ្រាវ៖ ធ្វើការស្រាវជ្រាវទីផ្សារ ដើម្បីស្វែងយល់ពីតម្រូវការផលិតផលកសិកម្មរបស់អ្នក។ រកមើលនិន្នាការ ចំណូលចិត្តរបស់អ្នកប្រើប្រាស់ និងការប្រកួតប្រជែងនៅក្នុងទីផ្សារ។


3/ បង្កើតទំនាក់ទំនង៖ បង្កើតទំនាក់ទំនងជាមួយអ្នកទិញដែលមានសក្តានុពល ដូចជាផ្សារទំនើប ភោជនីយដ្ឋាន ឬទីផ្សារកសិករ។ ចូលរួមពិព័រណ៍ពាណិជ្ជកម្ម ព្រឹត្តិការណ៍បណ្តាញ និងសន្និសីទ ដើម្បីភ្ជាប់ជាមួយអ្នកទិញសក្តានុពល។


4/ ប្រើប្រាស់វេទិកាអនឡាញ៖ ពិចារណាលក់ផលិតផលរបស់អ្នកតាមអ៊ីនធឺណិតតាមរយៈវេទិកាពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិក ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម ឬទីផ្សារអនឡាញ។ នេះអាចជួយអ្នកឱ្យឈានដល់អតិថិជនកាន់តែទូលំទូលាយ និងបង្កើនការលក់របស់អ្នក។

5/ ទីផ្សារក្នុងស្រុក៖ ស្វែងរកការលក់ផលិតផលរបស់អ្នកនៅទីផ្សារកសិករក្នុងស្រុក សហប្រតិបត្តិករ ឬកម្មវិធីកសិកម្មដែលគាំទ្រដោយសហគមន៍ (CSA)។ វាអាចជួយអ្នកឱ្យភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងដោយផ្ទាល់ជាមួយអ្នកប្រើប្រាស់ និងបង្កើតមូលដ្ឋានអតិថិជនដ៏ស្មោះត្រង់។


6/ វិញ្ញាបនប័ត្រ និងស្លាកសញ្ញា៖ ទទួលបានវិញ្ញាបនប័ត្រដូចជា សរីរាង្គ ពាណិជ្ជកម្មដោយយុត្តិធម៌ ឬមិនមែន GMO ប្រសិនបើអាចអនុវត្តបាន។ វិញ្ញាបនប័ត្រទាំងនេះអាចជួយអ្នកឱ្យខុសគ្នាពីផលិតផលរបស់អ្នកនៅលើទីផ្សារ និងទាក់ទាញអ្នកប្រើប្រាស់ដែលមានការយល់ដឹងពីបរិស្ថាន និងសង្គម។


7/ សហការជាមួយអ្នកចែកចាយ៖ ពិចារណាធ្វើការជាមួយអ្នកចែកចាយ ឬអ្នកលក់ដុំ ដើម្បីជួយអ្នកឈានទៅដល់ទីផ្សារកាន់តែទូលំទូលាយ។ ពួកគេអាចជួយអ្នកជាមួយនឹងការវេចខ្ចប់ ការចែកចាយ និងទីផ្សារផលិតផលរបស់អ្នក។

8/ ផ្សព្វផ្សាយផលិតផលរបស់អ្នក៖ វិនិយោគលើទីផ្សារ និងការផ្សព្វផ្សាយដើម្បីបង្កើតការយល់ដឹងអំពីផលិតផលកសិកម្មរបស់អ្នក។ ប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម និងបណ្តាញទីផ្សារផ្សេងទៀត ដើម្បីទៅដល់ទស្សនិកជនគោលដៅរបស់អ្នក។


9/ មតិកែលម្អ និងការសម្របខ្លួន៖ ប្រមូលមតិកែលម្អពីអតិថិជនរបស់អ្នក ហើយសម្របផលិតផល និងយុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សាររបស់អ្នកឱ្យសមស្រប។ ការកែលម្អជាបន្តបន្ទាប់គឺជាគន្លឹះក្នុងការរក្សាការប្រកួតប្រជែងនៅក្នុងទីផ្សារ។


_ ដោយធ្វើតាមជំហានទាំងនេះ ហើយបន្តវាយតម្លៃ និងកែសម្រួលយុទ្ធសាស្រ្តរបស់អ្នក នោះអ្នកអាចស្វែងរកទីផ្សារផលិតផលកសិកម្មរបស់អ្នកប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព និងធ្វើឱ្យអាជីវកម្មរបស់អ្នករីកចម្រើន។


📍 Join Channel🔗

https://t.me/joinchat/JGHFAz3o3Eo2MzU1


ផ្សារកសិកម្មអេឡិចត្រូនិច📱🌱🌾🍂

http://sesan-agriculture-store.weeblysite.com/


No comments:

Post a Comment

គុណប្រយោជន៍ធំៗទាំង៥យ៉ាងរបស់ស្លឹកគ្រៃសម្រាប់យើងគ្រប់គ្នាគួរតែយល់ដឹង៖🌱🌱🍃🍃🍸

គុណប្រយោជន៍ធំៗទាំង៥យ៉ាងរបស់ស្លឹកគ្រៃសម្រាប់យើងគ្រប់គ្នាគួរតែយល់ដឹង៖🌱🌱🍃🍃🍸 ជួយដល់សុខភាពស្បែក✅ ស្លឹកគ្រៃជាប្រភេទរុក្ខជាតិម្យ៉ាងដែលមានអត្ថប...